Promocje|Nowości|Planeta
logowanie|rejestracja 0 szt. / 0,00 zł
SEO alty
Logowanie
Rejestracja
SEO alty
  • Marki
    • Alepeo
    • Alepia
    • Argan My Love
    • Arganove
    • Ava Laboratorium
    • Avril
    • Badger
    • Beaute Marrakech
    • Benecos
    • Biocosmetics
    • Biomika
    • Blue Heaven
    • Calaya
    • Cosnature
    • Dr. Bronner's
    • Dudu-Osum
    • EFAS
    • Etja
    • Eubiona
    • Hesh
    • Indus Valley
    • Lavera
    • Logona
    • Martina Gebhardt
    • Najel
    • Natura Siberica
    • Naturalne Aromaty
    • Niyok
    • Organic Kitchen
    • Organic Shop
    • Pasieka Barć
    • Patanjali
    • Pierpaoli
    • Planeta Organica
    • Provida Organics
    • Rhea
    • Sante Naturkosmetik
    • Savon du Midi
    • Soil and Earth
    • Sonett
    • Speick
    • Sukin
    • Sylveco
    • We love the planet
    • Weleda
    • Yardley
  • TWARZ
    • Balsamy wielofunkcyjne
    • Kremy pielęgnacyjne
      • Cera normalna, mieszana
      • Cera sucha
      • Cera tłusta, trądzik
      • Cera wrażliwa, problemowa
      • Cera dojrzała, na zmarszczki
    • Nawilżanie twarzy
    • Olejki do twarzy
    • Oczyszczanie
    • Peelingi do twarzy
    • Toniki, hydrolaty, micelarne
    • Pod oczy
    • Maseczki
    • Serum do twarzy
    • Samoopalacze, tonujące
    • Balsamy do ust
    • Preparaty rozjaśniające
    • Przeciwsłoneczne na twarz
  • CIAŁO
    • Olejki wielofunkcyjne
    • Balsamy i masła
    • Kąpiel
      • Olejki, płyny, glinki do kąpieli
      • Sole kąpielowe
      • Żele pod prysznic
      • Akcesoria/Domowe SPA
    • Peelingi, depilacja
    • Dłonie i stopy
    • Pielęgnacja biustu
    • Higiena intymna art. higieniczne
    • Antycellulitowe, na rozstępy
    • Dezodoranty
    • Pielęgnacja zębów
    • Mydła
    • Samoopalacze, brązujące
    • Przeciwsłoneczne na ciało
    • Glinki naturalne
  • WŁOSY
    • Szampony do włosów
      • Włosy normalne
      • Włosy suche i zniszczone
      • Włosy przetłuszczające się
      • Włosy cienkie i delikatne
      • Włosy farbowane
      • Szampony przeciwłupieżowe
      • Szampony koloryzujące
    • Odżywki
    • Olejki i maski do włosów
    • Farby do włosów
    • Stylizacja włosów
    • Przeciwłupieżowe
    • Akcesoria do włosów
  • MAKIJAŻ
    • Kremy BB i CC
    • Podkłady
    • Pudry
    • Korektory
    • Kredki do oczu
    • Rozświetlacze, kamuflaże
    • Tusze i odżywki do rzęs
    • Makijaż brwi
    • Cienie do powiek
    • Róże do policzków
    • Usta
    • Demakijaż
    • Paznokcie
    • Palety, akcesoria
  • DZIECKO
    • Dla Mamy
    • Kąpiel dziecka
    • Pielęgnacja ciała dziecka
    • Ząbki
    • Na słońce i na owady
    • Alergie skórne dzieci
  • MĘSKIE
    • Golenie
    • Po goleniu
    • Pielęgnacja twarzy
    • Pielęgnacja ciała
    • Kąpiel
    • Dezodoranty, zapachy dla panów
  • ZAPACHY
    • Aromaterapia
    • Hydrolaty/Wody kwiatowe
    • Zapachy do ciała
    • Pachnący Dom
  • ZDROWIE
    • Witalność i odporność
    • Antystresowe, relaksujące
    • Dolegliwości kobiece
    • Mięśnie i stawy
    • Na dobry sen
    • Pamięć i koncentracja
    • Masaż
    • Zdrowe paznokcie
    • Na owady
    • Esencje dr. Bacha
    • Na jesień i zimę
  • INNE
    • Akcesoria EKO
    • Joga
  • Na problemy skórne
    • Alergie skórne
    • Skóra wysuszona i popękana
    • Skóra podrażniona
    • Trądzik, skóra tłusta
    • Cera naczynkowa
    • Przebarwienia skórne
    • Cellulit, rozstępy
    • Egzema i łuszczyca
    • Trądzik różowaty
  • Nasze inspiracje
    • Surowce: mniej znaczy więcej
      • Olejki pielęgnacyjne
      • Masła naturalne, nierafinowane
      • Glinki naturalne
      • Hydrolaty, wody kwiatowe
      • Surowce z Morza Martwego
      • Ałun
      • Sole
      • Kwasy
      • Srebro koloidalne
    • Morze Martwe
    • Syberia i Daleki Wschód
    • Ajurweda
    • z egzotycznego Maroka
    • Algi - uroda z głębin oceanów
    • z gorącej Afryki
    • z syryjskiego Aleppo
    • domowe SPA
      • Rytuał HAMMAM
      • Maski błotne z glinki
    • Pomysł na prezent
      • Zestawy podarunkowe
      • dla NIEJ
      • dla NIEGO
      • Pomysł na prezent
  • Gratisy
    • gratis od 240 zł
  • Marki
    • Alepeo
    • Alepia
    • Argan My Love
    • Arganove
    • Ava Laboratorium
    • Avril
    • Badger
    • Beaute Marrakech
    • Benecos
    • Biocosmetics
    • Biomika
    • Blue Heaven
    • Calaya
    • Cosnature
    • Dr. Bronner's
    • Dudu-Osum
    • EFAS
    • Etja
    • Eubiona
    • Hesh
    • Indus Valley
    • Lavera
    • Logona
    • Martina Gebhardt
    • Najel
    • Natura Siberica
    • Naturalne Aromaty
    • Niyok
    • Organic Kitchen
    • Organic Shop
    • Pasieka Barć
    • Patanjali
    • Pierpaoli
    • Planeta Organica
    • Provida Organics
    • Rhea
    • Sante Naturkosmetik
    • Savon du Midi
    • Soil and Earth
    • Sonett
    • Speick
    • Sukin
    • Sylveco
    • We love the planet
    • Weleda
    • Yardley
  • Promocje
  • Nowości
  • Planeta
  1. Strona główna
  2. Reklamacje

Reklamacje

Reklamacje z tytułu rękojmi

  1. Sklep odpowiada przed Konsumentem/Przedsiębiorcą zgodność Towaru z umową, regulowane przez ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, przez okres 24 miesięcy.
  2. W przypadku braku zgodności Towaru z umową, Konsument/Przedsiębiorca powinien zgłosić wadę wraz z opisem niezgodności pod adres podany w paragrafie 1. 
  3. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
  • opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
  • przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi/Przedsiębiorcy, o którym Konsument/Przedsiębiorca powiadomił Sklep najpóźniej w momencie zawarcia umowy i który Sklep zaakceptował.
  1. Ponadto, aby został uznany za zgodny z umową, Towar:
  • nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
  • występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument/Przedsiębiorca może zasadnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sklep, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sklep wykaże, że:
  1. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć,
  2. przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane, z zachowaniem warunków i formy w jakiej publiczne zapewnienie zostało złożone lub w porównywalny sposób,
  3. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta/Przedsiębiorcy o zawarciu umowy;
  • jest dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument/Przedsiębiorca może rozsądnie oczekiwać;
  • jest takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sklep udostępnił Konsumentowi/Przedsiębiorcy przed zawarciem umowy i odpowiada opisowi takiej próbki lub wzoru.

5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa powyżej, jeżeli Konsument/Przedsiębiorca został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych powyżej oraz najpóźniej w chwili zawarcia umowy, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.

6. Konsument/Przedsiębiorca w momencie niezgodności Towaru z umową, może zażądać od Sklepu:

  • wymiany Towaru na nowy;
  • naprawy Towaru.

7. Sklep może dokonać wymiany, gdy Konsument/Przedsiębiorca żąda naprawy, lub Sklep może dokonać naprawy, gdy Konsument/Przedsiębiorca żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta/Przedsiębiorce jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sklepu. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sklep może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.

8. Sklep dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta/Przedsiębiorce o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta/Przedsiębiorcy, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel nabycia.

9. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sklep.

10. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument/Przedsiębiorca może złożyć oświadczenie:

  • o obniżeniu ceny;
  • odstąpieniu od umowy,

gdy:

  • Sklep odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta;
  • Sklep nie doprowadził Towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta;
  • brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sklep próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;
  • brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
  • z oświadczenia Sklepu lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta/Przedsiębiorcy.

11. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.

12. Sklep zwraca Konsumentowi /Przedsiębiorcy kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.

13. Konsument/Przedsiębiorca nie może odstąpić od umowy, jeżeli niezgodność Towaru z umową jest nieistotna.

14. Uprawnienie Konsumenta/Przedsiębiorcy do odstąpienia od umowy ogranicza się do Towarów niezgodnych z umową. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na postawie umowy, a istnieje podstawa do odstąpienia od umowy na podstawie artykułu 43 e ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, K-onsument/Przedsiębiorca może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument/Przedsiębiorca zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.

15. W razie odstąpienia od umowy Konsument/Przedsiębiorca niezwłocznie zwraca Towar na swój koszt. Sklep zwraca cenę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.

16. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.

17. W przypadku powstania sporu, każdy Konsument może skorzystać z unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

18. Sklep nie wyraża zgody i nie zobowiązuje się do udziału w postępowaniu mającym za przedmiot pozasądowe rozwiązywanie sporu powstałego w sprawie reklamacji, chyba że obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

19. Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z usług świadczonych przez Sklep należy przesyłać na adresy podane w §1 niniejszego regulaminu.

 

Reklamacje z tytułu rękojmi

  1. Zapisy niniejszego paragrafu odnoszą się jedynie do Klientów nie będących Konsumentami/Przedsiębiorcami.
  2. Na podstawie art 558 kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  3. Reklamacje należy kierować na adres email określony w paragrafie 1 podając następujące dane: imię, nazwisko, nazwa, adres, data zawarcia umowy, przedmiot umowy, data wykrycia wady, rodzaj wady, roszczenie, potwierdzenie istnienia wady w chwili wydania Towaru, dane kontaktowe (email), oraz ewentualne zdjęcia i inne informacje mogące mieć wpływ na proces reklamacji.
  4. Sklep ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

            DamaBio Danuta Wypych

Żywiecka 13/15

42-202 Częstochowa

E-mail: Info@damabio.pl 

 

Ja _______ niniejszym informuję o wykryciu niezgodności następujących towarów z umową:_____________

Data wykrycia niezgodności: _________________________________________________

Szczegółowy opis wykrytych niezgodności:_______________________________________

Data zawarcia umowy/dostawy:________________________________________________

Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________

Adres Klient:_______________________________________________________________

Roszczenie Klienta:__________________________________________________________.

Informacje dodatkowe:_________________________________________________

 

Podpis Klienta**:_____________________________________________________________

**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

 

Data: __________________________________________________

 

 

 

Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

INFORMACJE
  • O nas
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
ZAKUPY
  • Koszty przesyłki
  • Opinie / Reklamy
  • Formy płatności i dostawa
  • Odstąpienie od umowy
  • Reklamacje
INNE
  • Kosmetyki naturalne a organiczne
  • Certyfikaty
  • Składniki których unikamy
NEWSLETTER