Informacje dot. reklamacji towaru przez konsumenta z tutuły rękojmi
Odpowiedzialność wobec Państwa ponosimy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Po wykryciu wady macie Państwo prawo:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądać usunięcia wady.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez nas w terminie 14 dni.
Reklamowany towar należy dostarczyć na adres sklepu DamaBio ul. Żywiecka 13/15, 42-202 Częstochowa a jeśli dostarczenie rzeczy byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) należy udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje. Koszty wymiany lub naprawy ponosi sklep.
Poniżej formularz reklamacyjny z którego możecie Państwo skorzystać. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt info@damabio.pl